Segmen Jom Berkenalan

Jom join!
Klik banner diatas untuk join.

Jom kita sama-sama join segmen ni. Since lama dah mengaktifkan diri dalam blogging rasa terpanggil pula nak join segmen. Blog menyepi tanpa orang sedar akan kehadirannya. Chewahhh! Aku blogger lama sebenarnya tapi cuma blog je yang baru.
Blog yang lain dah bye-bye. Okay sekian terima kasih.

Nur Safiena

Married. Sarawakian. On and off blogger since 2008. Freelance graphic/web designer. Loves cute stuffs, pink and web designing. Plain and simple. Passionate about creating clean and cute graphics. 

9 comments:

  1. hye awakk !! saya pon baru buat blog.. saya dah follow awak,meh tengok blog saya

    https://nfhuzairi.blogspot.my/2016/11/segmen-jom-berkenalan.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum.. Hai Hanah. terima kasih sudi follow blog. Okay saya follow balik

      Delete
  2. comelnya blog.. good luck!!

    https://unnianje.blogspot.my

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Unni.. Blogger Sabahan ya.. Saya Sarawakian :). Dah follow blog awak.

      Delete

* Terima kasih daun keladi. Lain kali komen lagi hihi...
* Sila tinggalkan link blog dalam ruangan komen (untuk memudahkan Safiena mengunjungi blog kalian.
* Kalau dah FOLLOW BLOG sila bagitahu ya.
* Happy blogging si comel semua!

Instagram